242               MEMOIRES DE PIERRE DE LESTOILE.
Montpensier, pour ce que le bruit estoit qu'elle avoit obtenu main levée de ses biens. Feu Ardent (0 prescha quasi le mesme, et cria fort contre la paix qu'il estoit bruit qu'on vouloit faire : comme aussi firent ce jour tous les prédicateurs.
Le mardi dix-septieme dudit mois de mars, sur le bruit qui couroit à Paris et partout que la paix estoit faite, fondé sur les allées et venues que faisoit M. de Villeroy en l'armée du Roy, qui estoit devant Rouen (ce qui faisoit crier les prédicateurs), M. de Belin alla à la cour de parlement, et les asseura, quelque, chose qu'ils ouissent dire et prescher, qu'il n'i avoit point de paix; qu'au contraire il estoit entré du secours dans Rouen.
Le vendredi vingtième dudit mois de mars, nouvelles estoient par tout Paris d'une bataille, pour la quelle fust commandée le lendemain une procession generale solennelle, où tous les corps saints furent portés.
Le dimanche 22 dudit mois de mars, sur les dou-velles venues à Paris Ie jour de devant que le Roy avoit esblessé à Aumale, Boucher en son prosne dit qu'à